NÁPOVĚDA


Registrace

  • Pro vytváření objednávek je nezbytná registrace a přihlášení do systému.
  • Registraci provedete kliknutím na tlačítko zaregistrovat se a vyplněním formuláře.
  • Červeně označená pole jsou povinná, u modře označených polí je povinné alespoň jedno z nich.
  • Pozor nelze vytvořit dva účty se stejným telefonním číslem nebo stejnou emailovou adresou. Pokud jste jen zapomněli heslo, postupujte podle pokynů pro obnovu hesla. Pokud se domníváte, že se jedná o chybu, kontaktujte nás prosím.
Zpět nahoru

Přihlášení

  • Pro přihlášení použijte formulář s názvem přihlášení
  • Vaším uživatelským jménem je Vaše emailová adresa nebo číslo telefonu. Pokud jste vyplnili při registraci oba údaje, můžete nyní pro přihlášení používat ten, který Vám více vyhovuje.
  • Heslo jste si zvolili při registraci.
  • V případě zapomenutí hesla máte možnost zažádat o jeho změnu. Tato volba se zobrazí po chybném přihlášení. Pro automatickou obnovu hesla je nutné mít u své registrace zadanou emailovou adrese. Pokud máte zadaný pouze telefon, je nutné nás v tomto případě kontaktovat.
Zpět nahoru

Úprava údajů

  • Po přihlášení máte možnost kdykoli změnit své registrační údaje v záložce "Můj profil"
  • V této záložce máte rovněž provést detailnější nastavení Vašeho účtu jako například objednat upozornění na objednávku pomocí emailu nebo SMS.
Zpět nahoru

Zrušení registrace

  • Zrušení vaší registrace můžete kdykoli provést pomocí tlačítka "zrušit svou registraci" to naleznete v záložce "Můj profil" ve spodní části.
  • Pokud z jakýchkoli důvodů zrušíte svou registraci, můžete se v budoucnu opět zaregistrovat.
Zpět nahoru

Můj kredit

  • V záložce "Můj kredit" vidíte aktuální stav a změny vašeho kreditu.
  • V ovládacím panelu máte možnost nastavit filtr zobrazených informací a případně měnit způsob jejich řazení.
  • Pokud ještě nevyužíváte systém předplaceného kreditu a měli byste o tuto službu zájem. Zeptejte se na podmínky a výhody této služby paní majitelky Jany Petřinové
Zpět nahoru

Mé objednávky

  • V záložce "Mé objednávky" vidíte chronologicky seřazeny všechny Vaše objednávky.
  • V ovládacím panelu máte možnost nastavit filtr zobrazených informací a případně měnit způsob jejich řazení.
  • Lze zobrazit pouze nadcházející objednávky nebo celý přehled i s historií.
  • Pozor. Záložka mé objednávky slouží pouze jako přehled objednávek a nemá žádné ovládací funkce.
  • Své objednávky můžete rovněž vidět na kartě "Objednat se" kde je možné rovněž objednávky vytvářet či rušit.
Zpět nahoru

Vytvoření objednávky

  • Přejděte na kartu "Objednat se".
  • Vyberte z rolet službu, na kterou se chcete objednat a pracovníka, ke kterému se chcete objednat.
  • Pro zjednodušení volby jsou jednotlivé služby rozděleny do skupin. Volbou skupiny se Vám omezí nabídka služeb a pracovníků, kteří je poskytují. Volba skupiny není povinná a jedná se o pomůcku pro snažší nalezení požadované služby.
  • Volbu pracovníka a požadované služby můžete provádět v libovolném pořadí. Obsah nabídky se upravuje dle vaší volby v předchozím poli. To znamená, že pokud vyberete například jako pracovníka "Markétu" a poté nenacházíte např. službu "masáž" znamená to, že Vámi zvolený pracovník "Markéta" tuto službu nenabízí. Pokud vyberete nejprve službu, tak se Vám v roletě pracovník zobrazí pouze ti pracovníci, ke kterým se můžete na Vámi zvolenou službu objednat.
  • Po úspěšné volbě pracovníka a služby se Vám zobrazí kalendář. Zde jsou zelenou barvou označeny dny, kde je volná kapacita na Vámi zvolenou službu a červeně naopak dny obsazené. Šedou barvou jsou označeny dny, kdy Vámi zvolený pracovník nemá službu.
  • Objednávky lze zadávat v detailu konkrétního dne. Zobrazení kalendáře můžete přepínat pomocí tlačítek v horní části. Na detail konkrétního lze přejít i kliknutím na konkrétní den přímo v měsíčním, nebo týdenním kalendáři.
  • V detailu dne nebo v týdenním zobrazení je červenou barvou označen čas již obsazený. Šedou barvou je označen čas, který není dostupný a zelenou barvou je označen čas dostupný k objednání.
  • Zobrazení detailu kalendáře se může u každého pracovníka lišit v závislosti na jím zvoleném času vymezeném na jednu objednávku. Dále se může u každého pracovníka lišit orientační délka trvání vybrané služby.
  • V detailu dne vyberte řádek vámi zvoleného času a klikněte do zeleného prostoru. Systém Vám potvrdí vytvoření objednávky.
  • Pokud se objednávka nevytvořila, zkontrolujte prosím, zda Vámi zvolená služba nevyžaduje více času, než je délka dostupného bloku na který klikáte. Pokud si například zvolíte službu s Wellness která trvá cca 120 minut a klikáte na zelené pole v kalendáři o délce 60 minut. Systém Vám neumožní objednat se v tento čas na tuto službu.
  • !! Pozor u dotykových zařízení jako například mobilní telefony je nutné na zvoleném čase přidržet prst cca 2s pro zvolení času a vytvoření objednávky !!
  • Pro vyčištění volby pracovníka, služby a skupiny použijte tlačítka na vyčištění zadání. Zde máte možnost vyčistit zcela, nebo zapamatovat poslední datum. Poslední datum zobrazeného detailu dne si systém pamatuje automaticky a po změnně ve výběru (například úkonu nebo pracovníka) na něj opět automaticky přejde. To je výhodné pro vytváření několika objednávek na jeden den (např. nehty a kadeřník). Systém zapomene datum buď použitím tlačítka "Vyčistit zadání a zadast nové" pod volbou, nebo přepnutím kalendáře do režimu zobrazení měsíc.
  • Při přechodu na poslední známé datum může nastat cca 1s prodleva v důsledku načítání
Zpět nahoru

Podmínky objednávky a zobrazení

  • Přejděte na kartu "Objednat se".
  • Vyberte z rolet službu, na kterou se chcete objednat a pracovníka, ke kterému se chcete objednat.
  • Pro zjednodušení volby jsou jednotlivé služby rozděleny do skupin. Volbou skupiny se Vám omezí nabídka služeb a pracovníků, kteří je poskytují. Volba skupiny není povinná a jedná se o pomůcku pro snažší nalezení požadované služby.
  • Volbu pracovníka a požadované služby můžete provádět v libovolném pořadí. Obsah nabídky se upravuje dle vaší volby v předchozím poli. To znamená, že pokud vyberete například jako pracovníka "Markétu" a poté nenacházíte např. službu "masáž" znamená to, že Vámi zvolený pracovník "Markéta" tuto službu nenabízí. Pokud vyberete nejprve službu, tak se Vám v roletě pracovník zobrazí pouze ti pracovníci, ke kterým se můžete na Vámi zvolenou službu objednat.
  • Po úspěšné volbě pracovníka a služby se Vám zobrazí kalendář. Zde vidíte vždy v podobě modrých bloků všechny své budoucí objednávky bez ohledu na volbu pracovníka nebo služby. Tedy pokud máte exitující objednávku například k paní "Markétě" a zrovna hledáte volný termín u paní "Květy" uvidíte kromě obsazenosti paní Květy i svou objednávku k paní "Markétě". Tedy nemusí mít strach, že byste se omylem objednala na jeden čas na dvě služby.
  • Omezení: Není možné se objednat na stejnou službu vícekrát v jeden den a to ani ke dvěma různým pracovníkům.
  • Omezení: Z technických důvodů není možné vytvářet objednávky online na již probíhající den. V případě, že naleznete volný termín v dnešním dni a chcete se objednat, kontaktujte nás telefonicky a my se Vám pokusíme vyjít vstříc.
  • Omezení: Není možné se objednat na stejnou službu v rozmezí kratším než 10 dní a to ani ke dvěma různým pracovníkům.
  • Omezení: Na některé služby není možné se objednat online, ale pouze telefonicky. V případě volby takové služby budete upozorněni hláškou ihned po volbě úkonu.
Zpět nahoru

Srovnávací kalendář

  • Pomůcka srovnávací kalendář je určena zákaznicím / zákazníkům, kteří se chtějí objednat v jeden den na více úkonů k různým pracovníkům.
  • Na kartě objednat se, po zobrazení kalendáře klikněte na konkrétní den kde chete vytvořit objednávku. Při zobrazení konkrétního dne se vlevo nahoře nad kalendářem objeví okno s přehledem pracovníků, kteří mají v daný den službu. Pokud mají službu alespoň dva pracovníci objeví se tlačítko srovnávací kalendář.
  • Klikněte na tlačítko srovnávací kalendář. Otevře se Vám nové okno prohlížeče a zobrazí se Vám náhled obsazenosti termínů ve sloupcích pro jednotlivé pracovníky na daný den.
  • V tomto zobrazení máte možnost rychle zjistit zda ve vybraný den lze kombinovat vámi požadované pracovníky.
  • Pozor jedná se pouze o náhled dostupnosti a není zde možné tvořit přímo objednávky. Po nalezení vhodných termínů si vytvořte objednávky standartním způsobem.
  • Pro zavření použijte červené tlačítko nahoře. Původní okno kde jste vybírali termín zůstává otevřené.
Zpět nahoru

Zrušení objednávky

  • Přejděte na kartu "Objednat se".
  • Vyberte z rolet službu, na kterou se chcete objednat a pracovníka, ke kterému se chcete objednat. Volbu můžete provádět v libovolném pořadí. Obsah nabídky se upravuje dle vaší volby v předchozím poli. To znamená, že pokud vyberete například jako pracovníka "Markétu" a poté nenacházíte např. službu "masáž" znamená to, že Vámi zvolený pracovník "Markéta" tuto službu nenabízí. Pokud vyberete nejprve službu, tak se Vám v roletě pracovník zobrazí pouze ti pracovníci, ke kterým se můžete na Vámi zvolenou službu objednat.
  • Po úspěšné volbě pracovníka a služby se Vám zobrazí kalendář. Zde vidíte vždy v podobě modrých bloků všechny své budoucí objednávky bez ohledu na volbu pracovníka nebo služby.
  • Kliknutím na zvolenou objednávku se provede její smazání. Před smazáním se Vás systém zeptá, zda chcete objednávku skutečně smazat.
  • Smazání objednávky je možné ze všech zobrazení kalendáře. (měsíční, týdenní, denní)
Zpět nahoru

Jiné dotazy

  • Pokud se Váš dotaz týká našeho salonu a našich služeb a nevíte si rady například na kterou službu se objednat atp. Kontaktujte nás emailem na jsantini@email.cz nebo telefonicky na čísle +420 241 727 173
  • Pokud máte nějaké technické potíže s aplikací, nebo se domníváte, že něco nepracuje tak jak by mělo kontaktujte technickou podporu na jiri.hradecky@ewh.cz nebo v případě nouze telefonicky na čísle +420 736 675 483
Zpět nahoru